mandag, april 6

utfordringen

Jeg har blitt utfordret. Av Celine. Og man tar da alltid en utfordring. 


Spesielt når man egentlig har andre ting man skulle ha gjort. 

Derfor velger jeg nå å ta denne utfordringen, i stedet for å grave dypere i min undersøkende journalistikkoppgave. 

Here it goes:

"Regler: Det er vanskeligere enn det ser ut! Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene. Gi ordentlige svar, og ikke dikt opp! Hvis personen før deg har samme bokstav, så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger. Utfordre 4 venner."

1. Hva er navnet ditt: Anniken 
2. Ord på fire bokstaver: Aner
3. Guttenavn: Anders
4. Jentenavn: Anna
5. Et yrke: Arkiolog
6. Farge: Denne var meget vrien. Så jeg må jukse litt. Og presenterer med dette farge nummer 4468 Alladin tilhørende Jotun.
7. Noe du har på deg: Armbånd
8. Mat: Aspargessuppe
9. Noe på badet: Ansiktskrem
10. Et sted: Afrika (et relativt stort sted, jeg ser den, kanskje litt lettvint, men la gå)
11. Grunn til å komme for seint: Alarmklokke som ikke ringer.
12. "AND!" (Når det er en and på elva utenfor vinduet. Jada. Jeg er litt rar.)
13. Analyze this (jeg husker at jeg lo veldig av den filmen da jeg gikk på ungdomsskolen. Hva den handler om, det husker jeg derimot ikke.)
14. Noe du kan drikke: Alkoholfri øl (men det har aldri skjedd hittil).
15. En musikkgruppe: Abba
16. Et dyr: Ape
17. Gatenavn: Akebakkeskogen
18. Bilmerke: Audi
19. Sangtittel: A sight for sore eyes
20. Verb: Ake

Sånn. Det var nå litt artig. Det spørs bare om de jeg utfordrer er enig. Andrea, Stig, Ingerid og Nareas, dere er de heldige. Jeeei. 

Enjoy. 

2 kommentarer:

Qvilio sa...

Det finnes ikke noe som heter arkiolog ;)
Men jeg tar utfordringen jeg! Følg med...

anniken sa...

hehe. jeg blir visst litt forvirra av å skrive på engelsk hele tiden. det må jeg slutte med. hvis ikke hadde jeg blitt gjenstand for regelrett mobbing av eks-grafik. og det kan vi jo ikke ha noe av.