søndag, januar 25

I flickr-modus

Mens jeg har vurdert rådene fra Nareas og Andrea om å gi twitter en ny sjanse (se forrige bloggpost), har jeg brukt dagen i dag på nettstedet flickr.com. Det er ikke så lenge siden jeg begynte å bruke siden, og i dag hadde jeg lyst til å laste opp litt flere bilder der. 


Og det var et prosjekt, skal jeg si deg. 

For alle bildene tatt før Dublin-tid ligger på den eksterne harddisken min, som til alt overmål ikke vil virke sammen med macen. Dermed måtte en minnepinne bli redningen. Og Lars, selvfølgelig. 

Ekstern harddisk i pcen til Lars, copypaste til minnepinne, copypaste til mac. Om og om igjen. Men. Til slutt. Nå er det bilder fra både det ene og det andre på min flickrside. 

Og de bildene syns jeg dere kan kose dere med. Hvis dere vil da.

4 kommentarer:

Jakob sa...

Eg koste meg med bileta, verkeleg stas var det

Maren sa...

jeg også. dataen min har nemlig slettet alle bildene mine. og litt rart egentlig, siden det virker som hodet mitt også har slettet litt av hvert på egen hånd. deriblandt minnet om dagen da bildet av meg ble tatt. hvor er det? hvem sine briller er det? og hvorfor har jeg dem på inne? det er nesten så man skulle hatt den x-files-sangen til. nesten.

anniken sa...

hehehe. jeg må innrømme at jeg ikke er heeelt sikker selv, men jeg tror det er på klatrekafeen i henningsvær, om det er første eller andre lofottur vites ikke. men vi skulle få mat. brillene derimot, det er et stort spørsmål det.

Anonym sa...

du er flink, anniken! veldig flink. jeg fikk gåsehud! :)