søndag, januar 11

Bollelesing

Den perfekte oppladningen til eksamen er bollebaking. Boller med sjokolade inni. Mmmm.


Derfor var Lars og jeg på bytur i går og handlet inn nødvendige ingredienser, mel og smør og sukker og sånn. Og gjær, selvfølgelig. Og sjokolade.

Som jomfrubakere måtte vi ty til alternative løsninger i selve bakeprosessen, salatbolle ble bakebolle, hender fungerte som sleiver og kanel var kardemomme. Og det var neimen ikke så dumt som det kanskje høres (leses) ut. 

For bedre boller skal du lete lenge etter. 

Så nå sitter vi og spiser boller og surfer på internett, og leser litt om editing og headlines og intros innimellom (eller omvendt).

Om taktikken er en suksess får vi jo svar på imorgen. Hvis ikke, ser jeg for meg en lysende karriere som bollebaker.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det ble andre boller til eksamenslesingen. De var særdeles gode. Det hadde jeg ikke trodd om oss.

Jakob sa...

At bollene blei gode trur eg på, men eg tviler på at dei blei betre enn dei som blei baka på hybelen min i Bodø. Kjærleik er jo den hemmelege ingrediensen, og sjølv om den forhåpentlegvis blomstrer i Dublin så trur eg ikkje den overgår heile Svartlien + undertegnede

anniken sa...

Ååh, de bollene var veldig gode de også, det må jeg si. Kjærleik er stikkordet:)

Anonym sa...

Åh! Hei Anniken :-)

Så koselig å høre ifra dæ!
Har hørt om bloggen din, men aldri funnet noen link.

Takk for koselig kommentar!
Jess. Nu e æ i praksis hos Knut. Hver fredag! Hehe!

Kjerstii.