torsdag, desember 18

Gjenoppdagelse

I dag kom  jeg plutselig på en internettside jeg hadde glemt eksisterte. For da jeg byttet ut den utgåtte pcen med denne fine macen, så glemte jeg jo helt at det er noe som heter last.fm. Men i dag kom jeg altså på det igjen, lastet ned programvaren, og nå storkoser jeg meg. 


For fordi jeg vet at det bare er et halvt år til jeg skal flytte på meg igjen, har jeg ungått å kjøpe nye cder etter at jeg ankom Dublin (i stedet har jeg kjøpt fire sesonger av the wire, hele the black books og the band of brothers, som om det tar noe mindre plass). 

Så dermed er det en stund siden i-poden min fikk nytt påfyll, og i dag hadde jeg lyst til å høre på noe annet enn det samme gamle (selvom det samme gamle selvfølgelig er mer enn bra nok). 

Last.fm ble redningen, og fortjener derfor litt ny reklame. For nå sitter jeg og hører på hva min kjære venninne Celine pleier å høre på. Morsomt, synes jeg.   

3 kommentarer:

Andrea sa...

jeg gjorde den samme gjennoppdagelsen for litt siden. jeg ble også fantastisk glad!:)

anniken sa...

ja, det er megetmeget fint. snart skal jeg høre på hva du pleier å høre på, det gleder jeg meg til. det blir nesten som å være i svartlien igjen:)

Qvilio sa...

Nå har til og med jeg begynt å bruke det skikkelig. Yeah!