søndag, april 13

Dagens helt


Odion Jude Ighalo. Min helt. Du sørget for seier over Glimt forrige søndag, og jaggu fikser du Ham-Kam-kampen også. Det kaller jeg helt.

Til Jakob: Lyn på toppen av tabellen var hva som skulle til for å få et nytt blogginnlegg på plass.

For øvrig, for dere som måtte lure, har jeg både vunnet og tapt på pokern. Tapt mest, må jeg innrømme. Og i dag ble jeg igjen lurt inn på en turnering med et pokerslag jeg aldri hadde sett før. Men jeg var ganske så flink for det altså.

Men altså. Lyn-HamKam 2-1. Så ufortjent. Men så herlig.

1 kommentar:

Jakob sa...

Om Lyn skal vere på tabelltoppen kvar gong du skriver ein blogg så kan det bli utruleg lite oppdateringar i år. Stakkars deg, du kjem til å måtte jobbe kjempemasse overtid for å klare å finansiere spillegjelda du kjem til å få når du merkar tomheten etter at Lyn går på trynet gong på gong. For du må hugse det at Lyn har ingen 12.mann på laget. Brann har masse idiotar på tribunen, (som synger sanger som er betre enn Viking sine, men sanger gir ikkje poeng) mens Viking, Noregs beste fotballag, har dommeren med seg og da spesielt Svein-Erik Edvardsen.