torsdag, mai 8

Et rosa lyspunkt

Jeg er særs sliten om dagen. Så sliten at det egentlig er ganske plagsomt, for jeg får vondt i hodet, og det har jeg nesten aldri hatt før.

Men.

Da er det fint at noen vet å lyse opp dagen min.

For eksempel svensken.

Thomas trykker. Som har tatt med seg denne fantastiske skuteren til jobben.



Rosa og tøff og flott.

Jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde en sånn en. Men man kan vel ikke ha alt her i verden. Jeg har jo tross alt noen rimelig tøffe oransje sko.(De ser ut som denne. Bare at oransje. Og med regnbuefargete lisser. Mye coooolere altså. Men likefullt ganske lik. Bildet er forøvrig hentet fra reebok.com.)


4 kommentarer:

Jakob sa...

Ååå eg vurderte å kjøpa dei same skoa berre at dei eg så var heilt lysegrøne. supa p-hat!

anniken sa...

kjøp dem, sier nå jeg!! de er sææærs flotte, sikkert i lysegrønne også!

Jakob sa...

Endte opp med nokon som likna på desse: http://www.shopadidas.com/product/index.jsp?productId=2819012&shopGroup=R&cp&view=all&keywords=zx&searchId=27902883093&parentPage=search&colorId=
Bare mine er lilla, gule og oransje

anniken sa...

men linken virker ikke, eller, det står at produktet er utsolg. men sikkert veldig tøffe! kanskje du kan ta et bilde kanskje??