onsdag, mars 19

Påskesjafs

Nå er det påske om en time og ti minutter. Det blir fint. Selvom jeg skal jobbe litt hver dag. Holde liv i finnmarken.no, slik at dere andre kan holde dere oppdaterte på av hva som skjer i denne fantastiske delen av Finnmark, nemlig Øst.

Men om en time og ti minutter er dagens jobb ferdig, og da blir det harrytur til Finland. Yoohoo, sier nå jeg, det er jo minst like stas som harrytur til Sverige. Antakelig et par hakk mer stas, ettersom jeg nå eier et par finfine grønne solbriller jeg kan ha på meg underveis. Sånt hadde jeg ikke den gang det var aktuelt med sverigeturer. Så det.

Menmenmen.

God påske, da folks. Spis noen påskeegg. Og pass opp for snøras.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det er nok ingenting som påske i Øst-Finnmark.

saekhow sa...

god påsk från stugudal! ah, äntligen ferie på mig med. jess!

Anonym sa...

påskeegg er bra. veldig bra. jeg har ikke noe påskeegg her i england. sorry at jeg ikke har godkjent kommentarene dine på bloggen, det er nå gjort. har bare vært en slapp blogger i det siste. fy skamme seg og fred på jorden! savner deg nikken! :)