tirsdag, desember 11

Vaktsjef Anniken

Nå har jeg laget mine to første aviser som vaktsjef. Jeg er ganske stolt. Selv om jeg tror det handler mye om nybegynnerflaks. For hvem hadde trodd det, at jeg skulle være vaktsjef etter bare et drøyt halvår i bransjen?

Ikke jeg i hvert fall. Men jeg tror jeg trives i rollen.

Dessuten sier Jan Arne at "Vaktsjef Anniken" lyder bra. Og er det en ting man kan, så er det å ta Jan Arnes ord for god fisk.

Enda bedre blir det om en måneds tid. Når Morten sitter som vaktsjef i Finnmark Dagblad, og jeg kan ringe ham for å få deres saker. Eller omvendt. Det blir fint, det. Finfint!

(Egentlig hadde jeg tenkt å ta med faksimile av min første forside. Men jeg fikk det ikke til. Så dere får nøye dere med å gå inn på www.finnmarken.no og sjekke ut pdf-utgaven.)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med to gode aviser (jeg regner med morgendagens ble bra også). Neste uke trer jeg også inn i rollen som vaktsjef, i hvert fall for et par forsøksdager. Dette kan bli friske saker.
Men jeg tror ikke det handler om nybegynnerflaks. Du er så flink så:)

Anita sa...

wow, e du blitt vaktsjef, so dritkult:) jepps, vaktsjef anniken høyrest bra ut.

smeinrich sa...

Jeg synes du har vært flink!! I hvertfall i dagens avis siden jeg ikke leste den i går. Tenk at du er sjef for noe!

Kristin Renslo sa...

jeg syntes du er kjempeflink jeg.

mamma

Kristin Renslo sa...

Også gleder jeg meg til du kommer hjem.

klem mamma

saekhow sa...

wow, grattis så mycket anniken! eller rättare sagt, vaktchef anniken. hehe.

hade varit riktigt så digg att sitta med tidningarna du vaktchefa över och läst till morgonskaffen när kom ut.

men räknar med att det blir flera i framtiden... :)