torsdag, november 8

Tromsø!

Tromsø. I helga. Forrige helg. Var jeg. Jeg var i Tromsø forrige helg. Altså. Og det var: FINFINT! I utgangspunktet var det visst Brann-Tromsø som trakk oss til storbyen, men det ble på en måte litt mislykket for mitt reisefølge, da Tromsø mer eller mindre (mer mer enn mindre) knuste Brann. Men det var fyrverkeri etter kampen likevel.

Men det gjorde jo ingenting at Brann tapte. Ikke det at jeg heier på Brann, så det hadde forsåvidt ikke gjort noe om de vant heller. Det gikk på en måte litt ut på ett. Men uansett. Poenget er at det som var verdt turen var jo ikke noe som helst fotballag. Det var jo Andrea. Og Morten. Og Ole-Martin.

Nå savner jeg dem. Andrea, Morten og Ole-Martin. En hærli gjeng. Som det var hærli å se igjen. Selvom jeg så dem forrige helg også, men jo oftere jo bedre sier nå jeg. Og i det store og det hele har jeg jo ikke sett dem så mye den siste tiden. Jeg har egentlig ikke sett så mange av dem som betyr mest.

Det er nok det jeg savner mest når jeg er her i Vadsø. Finnmark. Alle de andre som ikke er her. Dere i Oslo. Dere i Tromsø. Dere i Lofoten. Du i Kristiansand. Og dere andre som er alle andre steder.

Jeg har det fint her. Men jeg savner mange.






6 kommentarer:

smeinrich sa...

Jeg savner også de som er rundt omkring i hytt og gevær. Og etter turen til Tromsø har jeg begynt å savne lommeboken min..

Unknown sa...

Jeg savne også! Selv om jeg har det fint. Men mange er, som Henrik sier, både i hytt og gevær. Og nært og fjernt, desverre mer fjernt enn nært. Flaks at vi har chess friends, mms og steinsakspapir på facebook :)

Qvilio sa...

Se på'n Ole Martin, nykløppt og fin!

saekhow sa...

heey. vad med oss i trondheim då? hrmf.

hehe. saknar er i nord jag också.
(väljer att använda ett sånt begrepp, så att alla inkluderas liksom. för nord är så mångt det.)

anniken sa...

Hehe! Det er klart jeg savner dere i trondheim også nareas! uten tvil!men jeg blir gla hver gang jeg hører deg fortelle noe rart på radion!

Andrea sa...

Så koselig at du har lagt ut bilder og blogget om Tromsø!:) Det var veldig hyggelig når dere var her (Selvom Henrik manipulerte facebooken min så det så ut som jeg heiet på brann).Jeg savner også folk mye. Alle som vil er hjertelig velkomne til Tromsø!