tirsdag, januar 23

Rapport : Vadsø

Ja-a, nå har jeg vært i Vadsø i sånn omtrent to og en halv uke. På en måte føles det mye lenger, men på den andre siden raser dagene av gårde i et uvirkelig tempo. De fleste av dem hvertfall. Det er ganske rart.

Men det er fint i Vadsø. Her er det snø og nordlys og fryd og gammen. Og meg og Henrik. Og en spark. Den er spesielt fin.

Fint er det også i Finnmarken. I Finnmarken får man gjøre de sakene man har lyst til å gjøre. Og hvis man ikke har så mange ideer på hver eneste morgenmøte, får man tildelt ålreite saker å jobbe med. Jeg har mye å gjøre, antakelig derfor dagene går så fort.

Jeg har på følelsen at de tre månedene her kommer til å være over før jeg aner det. Men det vil jeg ikke tenke på nå. Nå tror jeg heller jeg vil varme litt kakao alla Sverre Lilleengs oppskrift. Den er god.

8 kommentarer:

Qvilio sa...

Kjenner meg igjen i det første der. Dagene raser avgårde, men likevel føles det ut som om man har vært det lenge.

Men jeg vet jo at du gledet deg til Vadsø, så jeg er glad for at det tydeligvis innfrir :)

Qvilio sa...

Det er forøvrig notert at Iron Maiden, Panatera og In Flames figurerer på spillelisten din! Spesielt sistnevnte var en hyggelig overraskelse. De to siste platene dems er dritbra :)

Mari sa...

hei du! nå må jeg spørre om en ting, siden jeg ikke snakker med deg så ofte, og derfor er påfallende lite oppdatert. er du og henrik kjærestepar?

anniken sa...

Jaaa, det er vi Mari! Vi er ganske søte faktisk. Eller hva, dere andre? Thihi..:)

Qvilio sa...

Dere var bra i starten, men det ble litt ensformig i lengden ;)

Tøys til side, dere er riktig flotte. Skapt for hverandre :)

saekhow sa...

Vadsø ja. Verkar ju superkul där ju! :D

Mari sa...

alt man får greie på. og ps. nå ligger det svar på hva ølbrilleheit er for noe!

Anonym sa...

hola annikenpanniken! naa sitter jeg i en bitteliten landsby i boliva, samaipata, og leser bloggen din. moro kan du tro. har det superfint her, selv om det er regntid. men det er mest paa natta tydeligvis, og det passer oss fint. naa har vi drukket boliviansk pils, og i morra skal vi se paa inkaruiner.