torsdag, april 30

rastløs

Jeg har så lyst til å finne på noe. Noe gøy. Kjempegøy. 


Det jeg har mest lyst til er å sitte i en park i Oslo, jeg stemmer for St.Hanshaugen eller Kontraskjæret, drikke øl i sola sammen med mine sårt savnede oslovenner. 

Det er det jeg har aller mest lyst til. 

Minuset er da at jeg ikke er i sola i Oslo, men i Dublin. Her er det ikke 20 grader. Og bare litt sol. 

Men jeg klager ikke, ikke egentlig. For jeg har vin. Type rød. 

Jeg koser meg med rødvinen min, mens jeg veksler mellom en bok og o store internett. Og prøver å kartlegge neste steg. 

What to do, tenker jeg, internasjonal som jeg har blitt. What to do?

3 kommentarer:

smeinrich sa...

haha her er det ganske varmt altså. men ikke sol, for det er natt. og da er det mørkt. og kanskje ikke så varmt likevel. men det var det tidligere i dag!

Ingerid sa...

What to do sånn neste år resten av livet type what?

Eg hørte noen rykter om master i den fjerne østen?

anniken sa...

Ja, jeg må si jeg misunner dere den varmen, Henrik!

Ingerid, jeg tenkte nok mest på hva jeg skulle bruke resten av kvelden til i går. Rastløs, var jeg.

Men ja, master i den fjerne østen er planen. Om skolen vil ha oss.