søndag, februar 8

Hekta på spøkelser

Nå pleier ikke jeg å spille dataspill så ofte. Det er liksom andre ting jeg heller bruker tiden min på, liker jeg å tro i hvert fall.


Men så kom Lars og jeg over spøkelsesspillet The Lost Crown, et slags eventyrspill der vi jakter på det overnaturlige, på de som ikke riktig har kommet seg over til den andre siden ennå, på de som har noe uoppgjort.

Og det er så morsomt. Spennende. Utfordrende (ja, for du må tenke masse, vri hjernen et par ganger, bare for ikke å komme videre. Før du plutselig kommer på en ny mulighet, og vips, så har du avansert fra morgen til ettermiddag til kveld). Og litt skummelt.

Så hvis du lurte på hvorfor det er litt større mellomrom mellom oppdateringene på denne bloggen nå for tiden, har du fått svaret nå.


------------------------------------

Translation:
I have never been into this pc-games-thing, I like to think that I have better things to do. But after I discovered The Lost Crown, things have changed. Now I use much of my day hunting ghosts and other unnatural things, and I love it. So if this blog isn't updated in a while, you know why!

1 kommentar:

Qvilio sa...

Sånn helt på sidenlinjen, men likevel apropos...

Jeg prøvde forleden å søke etter spøkelsesopptak på youtube. Selvfølgelig en del vås og mye sånn hvor man leter etter noe også kommer plutselig denne Exorcist-merra og skremmer vettet av en...

...men! Det var en del ekle greier og, jeg merket at jeg ikke hadde lyst til å se alt for mye. Prøv selv!