lørdag, desember 6

Kevin the man

Det er noe spesielt med Kevin McAllister alene hjemme i Chicago og New York. Med hvordan det er jul overalt, mens han knuser skurkene med malingspann, stiftepistol, islagte trapper og elektriske støt. For ikke å glemme den fryktinngytende tarantellaen til bror Buzz. 


I dag har Lars og jeg hatt et raid, kost oss med begge to. Og jaggu kom julestemningen snikende. 

Jeg gleder meg til å komme hjem om to uker minus en dag. Til å feire nyttårsaften alt for tidlig med dem jeg ser altfor sjelden, til å pynte hos pappa og feire julaften hos mamma. Ribbe, pinnekjøtt og krumkaker. Det blir fint. Også håper jeg det blir plass til litt god gammel melkesjokolade også, for det savner jeg her i Dublin. Vel fins det noen erstattere, men det blir jo ikke det samme. 

Også gleder jeg meg til å kjøpe julegaver, det skal bli kommende ukes prosjekt. Så hvis det er noen der ute som sitter på noen ønsker, kom med dem nå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh.. Kevin IS the man! Uten tvil. hehe.. jeg har allerede rukket å se både 1'ern og 2'ern. Herlig, herlig! I tillegg har jeg kjøpt Fredrikssons Fabrik - julespesial! Den er å anbefale. Det var nemlig 3 ekstra episoder på dvd'en! haha!

anniken sa...

Åå, Fredrikssons Fabrik er jo en høydare! Jeg kjenner at jeg må gå til anskaffelse av den dvd'en.