mandag, desember 1

Enkel matte

Det var lørdag, ikke så sent, men sent nok til at et par øl (pluss pluss) hadde havnet innabords. På dansegulvet var det noen rare folk, og ettersom jeg ikke ville være dårligere enn dem, slang jeg meg med. 


Men jeg fulgte nok ikke godt nok med da jeg inntok dansegulvet. Jeg kan ikke ha fått med meg at jeg gikk opp et trinn. For da ville jeg nok ha lagt sammen to og to - hvis jeg går opp et trinn for å komme opp på dansegulvet, må jeg antakelig ned et trinn for å komme ned igjen. Nei, jeg kan ikke ha fått med meg det, for det trinnet gikk meg hus forbi. 

Så nå sitter jeg her, halvannen dag senere, med en forstuet fot som er en god del større enn den andre, og venter på at det skal gå ann å gå på den igjen. 

Et par krykker hadde heller ikke skadet. 

2 kommentarer:

Andrea sa...

Huff da, var kvelden verdt det?

anniken sa...

Joda, den var jo helt flott inntil jeg ikke kunne gå på foten lenger!