onsdag, september 24

Min første A!

I Irland, vel å merke. 


Jeg og Lars hadde  engelsktesten vår i går (litt på etterskudd, ja), sammen med en gjeng asiatere. Oppgaven besto av å skrive et essay på engelsk, om hvorvidt ny teknologi fører til at tradisjoner forsvinner. Som vanlig lirte jeg av meg en masse ord, langt over de 250 nødvendige, og var sikker på at det jeg lirte av meg ikke var noe særlig å skryte av. 

Men jagguminsanten så kan jeg skryte litt likevel. For det fantastiske essayet var verdt en A, juhuu. 

Egentlig er det ganske sykt, for jeg har aldri vært flink til å skrive ting på engelsk, stilene på videregående var rimelig fulle av røde streker, for å si det sånn. Men altså. A. Jeg er stolt!

En annen bra ting idag er at vi har fått et internett som virker ordentlig. Så da blir det mer blogging. Bare vent i spenning!

1 kommentar:

Andrea sa...

GRATULERER!:)

Jeg vet jo at du er flink, men a i engelsk. jeg er imponert!