mandag, juli 7

Sommer i Risør

Da var det tid for de lovede bildene fra Risør.

Det første viser meg som lirekassespiller, en fantastisk flink sådan.
Og som dere ser, snakker plakaten sant (i den grad en plakat kan snakke):
Kammermusikken sprer glede!

Jeg og Lars på en alldeles flott kammermusikkonsert på Stangholmen.

Da det var jobbfest for Aust-Agder blad, ville Lars sin kollega Anne Cathrine absolutt ta noen romantiske bilder.
Men jeg syns jo tross alt det er ganske vrient å bli tatt bilde av på den måten.

På båttur, på vei fra Risør til Fie etter å ha tanket opp bensin.
Båt er gøy!

Vi ga bestekompis Jon skyss inn til byen med den flotte båten.
Så gikk vi tom for bensin. Jaggu godt vi hadde en skvett i reservekanna!

Berggylte! En død en sådan. Fordi jeg og Lars har fisket den fra havet.
Til slutt ble den grillet (eventuelt kokt i smør) og spist.
Særs god.

I bakgården, en svært varm dag. Med øl.

På badeplassen kastellet, en enda varmere dag.
Har badet, til tross for bare 15 grader i vannet.

Det finnes jo en god del flere bilder også, og de kan du se på den såkalte ansiktsboken.

3 kommentarer:

Andrea sa...

SÅ deilig det ser ut. Jeg har aldri vært i Risør, selv om tante bor der. Menjeg skulle gjerne vært på et varmere sted. Det er flott i tromsø altså, men det er nå godt å kunne gå litt i kjole i løpet av et år.

anniken sa...

Ja. Det er veldig fint med litt kjoletid. Men nå er kjolen byttet ut med både lue og votter, i hvert fall på vei til jobb. Så det.

Anonym sa...

Så fine bilder:) Må si det er litt kjipt her når du er borte.