søndag, november 25

Søndag

Jeg står opp sent, klokken er nesten tolv når jeg våkner, det gjør ingenting, det er søndag, jeg kan gjøre hva jeg vil, vil jeg sove til tolv kan jeg gjøre det, til tre for den saks skyld, men det vil jeg ikke, så jeg står opp når klokken er nesten tolv. Gårsdagens pizza i ovnen, hjemmelaget, nesten bedre i dag enn i går, paprikaen kjennes litt saftigere liksom, sjokomelk i glasset, med sugerør, sugerøret er viktig, sjokomelken blir ikke den samme hvis den ikke drikkes med sugerør. Og stafett på tv. Det er vinter, vintersport, stafett, rike og herwig-carlsen, Norge leder, selvfølgelig leder Norge.

Og jeg nyter alt sammen. Norge som leder, sjokomelken med sugerør, gårsdagens pizza. Søndag.

3 kommentarer:

Kristin Renslo sa...

det høres ut som en skikkelig kozzze søndag. mamma

saekhow sa...

ja visst fan?
pizza och mat generellt är så digg dagen efter tycker jag!

namnamnamnamnam.

men du har nog haft en diggare söndag än mig ser jag. jobbade jag, men ganska okej det också. så länge dom är roliga dom man jobbar med, och tiden går fort så.

nu har jag hunnit äta pekinganka på vietnamesisk restaurang, duschat länge i varmtvatten (ja vet, slösning av energi, men ack så gott idag) sett på/sovit till en film. och nu dricks en helt okej earl grey te.

tror jag ska avsluta kvällen med en film till, och dokumentären "vekkelsen", samt kanske kokta mandelpotatisar med lite sill och lök. hehe.

anniken sa...

Jeg syns det hørtes ut som du hadde en fin søndag og jeg, nareas. pekingand hørtes fænsi ut. og film. kanskje ikke så fænsi med film, riktignok, men fint for det!