tirsdag, oktober 23

Sus over syden

Det er utrolig hvor mye man kan lengte etter sol og sommer når man tilbringer det som skal være sommer i Vadsø. For man kan si mye fint om Vadsø, men sommer, det har det ikke vært her. Eller, et par dager var det jo sommer, for da laget jeg godværreportasjer i Finnmarken. Men da var jo jeg opptatt med deg, så da var det bare de jeg tok bilder av som fikk kose seg i det fine været, og ikke jeg. Jeg falt istedet av sykkelen og fikk skrubbsår og saltvann i såret. Men det er jo uvesentlig i denne historien.

For poenget her, er at Henrik og jeg benyttet den eneste sjansen vi hadde til å få litt sol og sommer før snøen og kulda inntar oss her oppe for alvor. Vi dro til Mallorca. Der var det sol. Og ja, sommer. Eller begynnelsen på høsten kanskje, men det var i hvert fall varmere enn i Vadsø. Man kunne gå i bikini.

Her er bildene.


















9 kommentarer:

smeinrich sa...

Der så det varmt ut!!! Tenk om det var så varmt her. Men det er det ikke.

Qvilio sa...

Hvorfor må dere hele tiden skrive sånn loco kommentarer til hverandre?

anniken sa...

Hvorfor må du kommentere hva henrik kommenterer istedetfor å kommentere mitt fantastiske blogginnlegg sier nå jeg.

Dessuten nekter jeg for at jeg kommenterer mer rart på smeinrich schmogg enn andre steder. så det så.

Qvilio sa...

anniken sa...

gullfest duu. GULLFEST DUU. Hehehehe.

anniken sa...

Flasten du!!! flantes duuuuu!! den er fiin!! 40 prosent midre sukker enn tom og jerry kjeks til og med!! jøsseminhatt!!

I rest my case :P

anniken sa...

hm. jeg føler meg utsatt for et komplott!!

Qvilio sa...

aprikoskomplott? sviskekomplott?

Men ok, det var ikke meningen å klage eller konspirere og jeg er definitivt ikke rett mann til å klage over bruk av inter humor i bloggkommentering.

Det er litt rart at jeg har vært noen av de stedene dere var, blant annet Puerto Christo (var der rett skrevet?) og de grottene. Men det var lenge siden, rettere sagt 1995 og 2002.

anniken sa...

Sånn ja, der kom det en fin kommentar om blogginnlegget mitt!! da er jeg fornøyd!:) det skrives vel nesten sånn, uten h inni der tenker jeg. Tenk at du har vært der to ganger!

Qvilio sa...

Tror kanskje jeg har vært i en av kirkene også, også husker jeg at jeg var i en såkalt mini Zoo der de hadde løve og tiger! Var dere der?

Anita sa...

du er herved blitt tikka. sjå min blogg for meir informasjon: anitaberta.blogspot.com