tirsdag, april 10

Stress-schmess

Herrejemeni så mye jeg har å gjøre nå. Det er så mye at jeg bare blir sittende å tenke på hvor mye det er, også blir jeg så sliten av det, at jeg må ta en pause før jeg i det hele tatt har begynt å gjøre noe av det mye jeg har å gjøre.

Skole-schmole sier nå jeg, takke meg til den behagelige journalisttilværelsen i Finnmark.

Men det har vært en finfin påske. Hovden var antakelig det eneste påskefjellet med sol, og dessuten det eneste påskefjellet som hadde besøk av meg og Henrik. Det var fint. Selvom jeg nå ser ut som en koalabjørn. Solbriller og sol, vettu, det får konsekvenser det.

Nei, nå tror jeg jeg tar en tur i dusjen. Utsette listen over gjøremål en liten stund til liksom.

3 kommentarer:

smeinrich sa...

Det går nok litt fort når du først er i gang. Tenk om du til og med hadde fått tid til å komme på besøk i helgen!:)

anniken sa...

tenk om det du!!!

Even Nielsen sa...

Så har du vært på Sørlandet uten å si fra! Ufint!