onsdag, november 29

Ny og freeeeesj

Ja-a dere, så skulle den store dagen komme. Dagen for oppussing av min såkalte blogg. Jeg synes det er herlig. Og også at det er en passende anledning, i og med at ettårsdagen står for dør. ettårsdagen til bloggen altså. Tenk, ny og fresj på bursdagen sin, hva er vel bedre enn det.

For ordens skyld vil jeg nevne at min såkalte blogg fortsatt er tilgjengelig i gammel stil, på den kjente og kjære adressen. Men det er her det skjer altså. Helt sant.

Har jeg rett i at det er på tide med graulasjoner?

3 kommentarer:

Anonym sa...

jeg tar av meg hatten og gratulerer! ikke det at jeg helt skjønner forskjellen, men jeg regner med at den blir forklart... ellers ville det da vært helt knakende bra om du ble med i bebo... hehe!

Even Nielsen sa...

Gratulasjoner er på sin plass! Lykke til i praksis, alle dere andreklassinger vil bli savnet!

Elin Aandal-Herseth sa...

fæncyschmæncy. æ har akkurat bestemt mæ førr at æ å ska få mæ en s'nær blogg. ojojoj. har prøvd "et par ganga", får se om æ klar å oppdater dennan, da... ;) må bærre finn på et bra navn først. navn e viktig. kos dæ m fri nu, og når du og han henrik fær nordover! thænx hevven førr msn.