onsdag, mars 11

verdens flinkeste

Jeg har nok verdens flinkeste mamma.

Den flinkeste til å strikke, i hvert fall. Til bursdagen min fikk jeg nemlig denne ponchoen. Mamma har laget den selv. Og den er så fin. 

FIN!

Og i dag var det poncho-vær også, 15 grader og litt sol. Vår, med andre ord. 
 
Jeg fikk mye annet fint til bursdagen min også: Siste sesong av The Wire, sesong 2 av Sopranos, boken Book of Lost Things, presskanne, muffinlys, sukkertøy, te, telysestake, cd med mange forskjellige sanger, kake og en kake til. Også en penn. Og skjerf, veske og dvd i posten fra Eira og Marit.

Men finest av alt, er nok ponchoen. Jeg har lyst til å gå med den hele tiden, så fin er den. 

KJEMPEFIN!

9 kommentarer:

Ingerid sa...

Raff!

Andrea sa...

SÅ fin den var! Håper du hadde en like fin bursdag som da vi var i London!

Anonym sa...

kjempefin! muffinslys hørtes hyggelig ut, det også.

...og hvem trenger en snuggie når man har poncho?!
ikke vet jeg!

Qvilio sa...

Stilig poncho! Presskanne er heller ikke dumt for en student, man får mye godt ut av en slik :)

Qvilio sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
anniken sa...

takk alle sammen!

ja, andrea, bursdagen var finfin, selvom det skal mye til å utkonkurrere londonbursdag!

stine, jeg foretrekker ponchoen framfor en snuggie, det er i hvert fall helt sikkert. selvom jeg ennå ler litt når jeg tenker på reklamen.

og ja, stig, en presskanne er særdeles godt å ha!:)

Anonym sa...

Ooooh! Fine ponchoen ;) Hvordan går det forresten med den lille poncho jenta? Hatt bursdag?

Her i Vadsø er det fortsatt minimalt som skjer, og nå blir vi i tillegg gasset til døde av sildoljefabrikken. Lukter noe helt j*vlig. Ugh! Yuck!

Har for øvrig kræsjet bil og mistet mobiltelefon. Grunnet det siste, har jeg ikke husket å stikke innom her på lenge. Kom plutselig på det da jeg tittet over korketavlen min her og så et bilde fra Yukigassen ;)

BTW: Hilse til- og pass godt på Lars så han ikke gjør dumme ting som å brenne seg med stekefett o.l.!
-
Pånni

Anita sa...

Muffinlys? Ka e d?

anniken sa...

Jeg ser jeg er litt dårlig til å svare på disse kommentarene her, gitt. Så here it goes:

joo, hvordan klarte du å kræsje bilen, da?? falt du for fristelsen til å kjøre for fort på finnmarksveiene? ikke bra, ikke bra! men håper det gikk fint med deg, da!

Sildoljefabrikken frister ikke, jeg er særdeles glad jeg reiste før den kom til live igjen. Men yukigassen derimot, det skulle jeg gjerne hatt med meg, uten feber og det som verre er.

Og forøvrig går det finfint:)

Anita, muffinlys er lys som ser ut som små muffinser, men som er laget av stearin. Også lukter de vistnok muffinsaktig hvis man tenner på dem, men det har jeg foreløpig ventet med.