lørdag, mars 21

konsentrasjonsproblemer

Uken som snart er over kalles assignmentweek på Griffith College, en bli-hjemme-og-jobb-med-de-sju-oppgavene-deres-uke. Det høres kanskje enkelt og greit ut. Jeg kan fortelle dere at det er det ikke. 


For jeg har konsentrasjonsproblemer. 

Selvom uken begynte bra. Da mandagen var over hadde jeg over 1400 ord på en oppgave som krever mellom 1500 og 2500. Ikke verst. Men så ble det St.Patricksday. 


Parade, øl og moro. 

Ingen ord. 

Ikke det at det gjorde noe, for det var jo en del av planen. Man planlegger ikke å gjøre skolearbeid på St.Patricksday. 

Onsdag, derimot, det skulle være den store dagen. Spesielt siden jeg trodde det ventet besøk på torsdag (noe det ikke gjorde, ettersom 27. mars ikke er før neste torsdag). Men. Onsdagen kom med sol. Varme. T-skjortevær. Og jeg tok med meg en bok i parken i stedet. 

I dag er det lørdag, to dager igjen av assignmentweek, et hav av ugjort arbeide. Føles det som. 

Så i dag. I DAG. 

I dag skal dere få se hvem som kan gjøre skolearbeid. 

Jeg må bare ta en runde ordspill til først. Oppvarming, vet dere. Det er viktig, det.  

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe. Ja, det er vel noe ugjort her også. Men sånn er det. Det går nok greit til slutt:)

Me, myself and I sa...

I dag er det lørdag og jeg har null ord. NULL ORD! Blir en tung søndag!

anniken sa...

Hehe, ja, kjenner følelsen! Men jeg har lovet meg selv øl i sola hvis det er fint vær i morgen. Så vi får se!:)

Så stas at du har funnet bloggen min forresten!

Anonym sa...

To år e ganske lenge ja! :)

hehe, jepps. Venninna mi har smak! det er sikkert!