tirsdag, februar 19

Murmansk vettu!

Forrige helg, da var jeg i nærmeste storby, det vil si Murmansk, i Russland altså. Det var stas altså, selvom jeg ikke skjønte stort. Enda godt jeg hadde med meg Line og Ingerid til å prate for meg.

For øvrig var det opp til flere grønne Ladaer å se, og da fins det jo ikke rom for klaging.
Se hvor fin den var da. Jeg skulle gitt mye for en sånn en.

Også den store statuen da. Den er fin.
Også disse atomisbryterne. Den ene er jo en hai.

Ingerid med russisk sjampanje. Da snakker vi vettu.

På marked. For en lue. Nå er den min. Sammen med to minst like barske. Det føles fint.

Alle bildene er tatt av Ingerid altså.

7 kommentarer:

Lars sa...

Lenge tenkte eg: Kva i all verda er det den lua minnar meg om? Og så gjekk det opp for meg: Det er jo håret til Ronnie Wood! Eller ein sjølvdaud belgisk kjempe.

Anonym sa...

Er veldig tøff den lua. Tenk kombinasjonen med den grønne bilen. Kanskje det er sånn bil du ønsker deg til bursdagen?

Qvilio sa...

Får snart klippemkort til Russland du ;)

Ingerid sa...

Husk at vi lovte ho gamle damo med sukkerbombeteen på bussen at vi skulle komma tilbake.

saekhow sa...

murmansk ser ju superdigg ut. jag vill också ha en sån mössa!

Jakob sa...

Ein eg var i militæret med fekk lua si beslaglagt av tollerne fordi den visstnok var av ulv. Det skjedde faktisk begge gangene han reiste til Murmansk.

Anonym sa...

UTROLIG fet lue!! Hadde jeg visst at det var å få kjøpt slike i Murmansk hadde jeg bedt deg kjøpe med en til meg, vet jeg! :) Hadde du det fint, vennen? irriterende at jeg ikke er her i oslo når du kommer. :( men, vi får ta det igjen.. hehe... synes du skal legge igjen en kommentar på bloggen min, sandvik! bare for syns skyld, slik at det virker som det er noen som leser den. haha.. jeg skal forresten til filmfestivalen i Cannes i mai! Mye reising. Reising er BRA! ;) Glad i deg sommerfugl!