lørdag, oktober 20

Nytt liv med ny telefon

Jeg har fått ny mobiltelefon av jobben, jeg. En særs fænsi telefon sådan, en Nokia N95 som tar både bilder og video, noe min gamle gamle, det vil si pappas gamle, Sony Ericsson også gjorde forsåvidt, men den kan ikke måle seg med denne. Jeg testet kameraet så vidt i dag jeg, og her følger resultatet.Hvis noen plutselig tenker "hm, hvilken bil er det Henrik kjører nå mon tro?", så kan jeg enkelt og greit opplyse om at den er min. Men den skal få plass i en annen blogg. Dette var på en måte mobiltelefonen sin blogg, og jeg syns det er litt urettfeigt om bilen skal stjele all oppmerksomheten.

Alt til sin tid, liksom.

6 kommentarer:

smeinrich sa...

Åj! Det var en fancy mobil! Og for en bil!

Qvilio sa...

Gratulere med ny telefon og ny bil! Men har du husket og kjøpe brød? Og hva med en ny paraply?

anniken sa...

Hm, paraplyen er det verre med, men det er klart jeg har kjøpt brød!:)

Unknown sa...

Gratulerer Anniken! :) Nå kan vi sende mange mms!

anniken sa...

ja, marth, men vi må bare vente til at telefonen får sitt nye simkort også. Det er selvfølgelig den haken som måtte finnes ved denne fantastiske telefonen. men de sier på jobben at simkortet har meldt sin ankomst, så jeg venter spent.

saekhow sa...

jäklars! grattis så mycket alltså! :)