onsdag, desember 6

Herlig hovedstad

Det er ganske fint å være hjemme i Oslo, det må jeg innrømme. Det er et helt halvt år siden sist jeg tilbragte litt sammenhengende tid i Hovedstaden, og nå begynte det å bli på tide. Ettersom jeg er slikt et sosialt vesen er jeg avhengig av at det skjer ting rundt meg, og det skjer vesentlig mer i Oslo enn i Bodø. Vel, om jeg hadde hatt penger hadde det skjedd vesentlig mer her.

Jeg har ikke så mye penger for øyeblikket. 20 kroner per dag frem til den 15. faktisk. Da er det bra det venter middag hjemme hos pappa eller mamma hver dag! For øvrig satser jeg på å vinne toppgevinsten på Flax-kalenderen snart.

Det tenker jeg hadde gjort seg. Da hadde måneden i Oslo blitt ultimat!

3 kommentarer:

Qvilio sa...

Flax-kalender har jeg gitt opp i år. Pleier alltid å være sånn at det ser ut som jeg skal vinne også ender jeg opp med max 20 kr. Det er selvsagt meningen at det skal være sånn, men det suger likevel :P

Inga sa...

Åhh.. kjempesjalu! En uke så har jeg føttene på ekte asfalt. :)

Eva sa...

Vi glær oss til jul!!